SIKÇA SORULAN SORULAR

Satılan ürünler orijinal mi?

www.carmito.com.tr  ’da satışa sunulan ürünlerin tamamı orijinaldir.

 Ürünlerin fiyatlarına KDV dahil mi?

www.carmito.com.tr  üzerinden satılan tüm ürünlerin satış fiyatlarına KDV dahildir.

 Sipariş ettiğim ürün yanlış bedende, renkte ya da modelde gelirse ne yapmalıyım?

Ürün elinize sipariş ettiğiniz bedenden, modelden ya da renkten farklı gelirse 02126090425 telefon numarasından müşteri hizmetlerimize Whatsapp ile ulaşarak değişim yapabilirsiniz.

 Yeni sipariş oluşturdum, siparişimi değiştirebilir miyim?

www.carmito.com.tr  ‘dan verdiğiniz siparişlerde, siparişiniz henüz kargoya teslim edilmediyse +02126090425 müşteri hizmetlerine whatsapp yplu  iletişime geçebilirsiniz.

 Siparişimin teslim edileceği adresi değiştirebilir miyim?

Siparişinizin kargoya verilip verilmediğini kontrol ediniz. Sipariş verdiğiniz ürün kargoya teslim edilmediyse teslimat adresini değiştirebilirsiniz. Bunun için 02126090425  numaralı telefondan müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz.

Almak istediğim ürün tükendi tekrar satışa çıkar mı?

Stoklarımızın sürekli yenilenmesi sebebi ile ürünler sezon bitmediği müddetçe tekrar satışa açılmaktadır.

Ürünlerimin temizliğini nasıl yapmalıyım?

www.carmito.com.tr   ürünlerinin hassas ve teknolojik kumaşlardan üretilmesi sebebi ile her ürünün üzerinde bulunan yıkama ve kurutma talimatına göre temizliği yapılmalıdır.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR